فعالیت 31 پایگاه ثابت، سیار و پشتیبان امداد در جاده های کردستان  

مدیرعامل هلال احمر استان کردستان گفت: در مجموع پایگاه‌های ثابت، سیار و پشتیبان 31 پایگاه در سطح جاده‌های استان فعال شده و آمادگی هر نوع خدمات‌رسانی به مردم و مسافران را دارد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسن خدابنده‌لو مدیرعامل هلال احمر استان کردستان در آخرین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان در سنندج،گفت: جمعیت هلال احمر در راستای بحث سفر و خدمات سفر از یکی دو ماه قبل برگزاری جلسات متعدد به منظور هماهنگی کامل در راستای خدمات‌رسانی بهینه به مردم و مسافران را برگزار کرده است.

 مدیرعامل هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر هر ساله با طرح امداد و نجات که با دستگاه های مختلف اجرا می‌شود در راستای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران حضوری فعال دارد.

خدابنده‌لو اذعان داشت: در مجموع پایگاه‌های ثابت، سیار و پشتیبان 31 پایگاه در سطح جاده‌های استان فعال شده و آمادگی هر نوع خدمات‌رسانی به مردم و مسافران را دارد.

وی با بیان اینکه در بحث امداد و نجات، اسکان اضطراری و خدمات روزانه 25 امدادگر در سطح استان فعالیت خواهند کرد، گفت: طرح دوم هلال احمر راهنمایی ایمنی و سلامت نوروزی است و در قالب آن خدمات مختلفی به مسافرین با همکاری سایر دستگاه‌ها ارائه می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر استان کردستان خاطرنشان کرد: اطلاعات مورد نیاز توسط 25 پایگاه جوانان به صورت رایگان در اختیار مسافرین قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار ارائه این خدمات فضاهای بوستان کودک، پایگاه خدمات سلامت داریم، گفت: بیش از 12 نوع خدمت در این پایگاه‌ها به مسافرین ارائه می‌شود.

خدابنده‌لو اظهار کرد: در قالب این دو تا طرح و در مجموع 56 پایگاه در ایام نوروز چیزی حدود 6 هزار نفر روز جمعیت هلال احمر استان در طول 20 روز به صورت افتخاری خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرعامل هلال احمر استان کردستان در ادامه به توزیع بروشور برای اطلاع‌رسانی در بین مسافران هم گریزی زد و گفت: در نوروز امسال بیش از 28 محصول در همین راستا در اختیار هلال احمر قرار می‌گیرد تا در اختیار مسافران قرار داده شود.

انتهای پیام/ د م

فعالیت 56 پایگاه هلال احمر کردستان در جاده‌های کردستان

برچسب ها: نوروز ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.